دوره آنلاین تربیت مدیر بازاریابی: از مبانی تا داده محوری موسسه توسعه | آموزشگاه آپادانا تبریز
از دیگر وظایف مدیریت بازاریابی این است که باید بتواند به اهداف مورد نظر شرکت یا سازمان خود پایبند باشد و فعالیتهای بازاریابی خود را سازماندهی کند. او باید نیروی انسانی مورد نیاز خود را استخدام کند و در صورت لزوم آنها را برای رسیدن به اهداف مورد نظر شرکت آموزش دهد. مدیران بازاریابی باید مدام در حال تحلیل بازار و تعامل با مشتریهای خود باشند. آنها باید نظرات مشتریان خود دربارهی کالایی که میفروشند یا خدماتی که ارائه میدهند را به وسیلهی شیوههای مختلف بازاریابی مانند نظرسنجی یا حتی در قالب گیمیفیکیشن جویا شوند و در تصمیمگیریهای بعدی خود استفاده کنند. واژهی بازاریابی از کلمههای پر کاربرد در بازار کسب و کار امروز است. بسیاری این واژه را مساوی با افزایش مشتری و درنتیجه افزایش درآمد برای کسب و کار خود میدانند.
- کلیه خدمات آموزشگاه از نظر دارا بودن اعتبار دارای ضمانت صد درصدی بازگشت وجه است.
- برای اینکه کار شما را راحت کنیم، در ویدئوی زیر به تمام سوالات جواب دادیم تا هیچ ابهامی برایتان باقی نماند.
- اما این مهم است که شما به هر دلیل که فکر میکنید باید یک فروشنده عالی باشید، زیرا بررسیها نشان میدهد افراد سرشناس دنیای تجارت که توانستهاند برندسازی شخصی(Personal Branding) قدرتمندی را برای کسبوکار خود ایجاد کنند اول فروشنده بودهاند.
- یکی از تفاوتها و تمایزهای مهم این دوره با دورههای مشابه، همین شبکهسازی است.
- با استفاده از این دوره آموزشی مؤثر، می توانید تکنیک های مورد نیاز برای تبدیل شدن به فروشنده قدرتمند و مدیر فروشی با قدرت فروش بالا را بیاموزید.
حالا اگر دست روی دست بگذارید و برای تبلیغ و بازاریابی آن وقت نگذارید، آیا کسی از محصولات شما باخبر می شود؟ قطعا نه!! نکته ای که اغلب مدیران به آن توجه نمی کنند این است که هر کسب و کاری باید تبلیغات متناسب با خود را داشته باشد. مثلا برای مزون لباس، تبلیغات ژورنالی بازخورد نسبتا خوبی دارد، اما این مدل تبلیغ برای فروشگاه ابزار یراق اصلا مناسب نیست. جایگاه ما در ذهن مشتری چیست؟ ما کجای بازار قرار داریم؟ دانستن جواب این سوالها کمک میکند تا رویکرد و استراتژی کسب و کارمان را مشخص کنیم.
در هر صورت تکنیکها، روشها، نکات، ابزارها و حرفهای در این دوره گفته خواهد شد که به درد امروز و فردای آن خواهد خورد. اگر به عنوان یک دیجیتال مارکتر یا مشاور کسب و کار کاری کنید که سود یک شرکت چند برابر شود، قطعاً درآمد بسیار بالایی خواهید داشت. بازاریابی و فرایند فروش به یک نکته خلاصه نمی شود و در واقع انجام چندین کار و تکنیک در زمان به موقع خودش نام دارد که در این قسمت به چند نکاتی که باعث موفق شدن شما در این زمینه می شود می پردازیم. عادل طالبی برای من همزمان هم یک استاد بی نظیر است و هم یک رفیق گرم و صمیمی. ایشان را نماد خستگی ناپذیری و تلاش و پشتکار میدانم.به صورت کلی نیز او یک حامی و چهره منحصربفرد برای کارآفرینان جوان است.
کارگاه از جذب تا جدایی هنر استخدام و اخراج کارکنان در دنیای کار امروز
به این ترتیب، میتوانید موضوعات مطرح شده را از زوایای مختلف، ببینید و بیاموزید. دوره نوابغ فروش ایرانی معادل یک واحد پاس شده از MBA PLUS و اگر تاکنون ثروت آفرینان را تجربه نکردهاید، گارانتی ویژه را درخواست کنید و با قدرت، آرامش و اطمینان به باشگاه ملی جنگندههای اقتصادی ایران بپیوندید. برای رشد و توسعه کسب و کار خود نیاز به راهنمایی دارید؟ فرم زیر را تکمیل کنید تا در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم. در این بخش دوره بازاریابی یکی از ساده ترین و کامل ترین مدل ها برای تدوین برنامه بازاریابی یعنی مدل SCD را یاد می گیرید. در این قسمت از دوره بازاریابی تعریف درست بازاریابی و سیر تکاملی مارکتینگ را یاد می گیرید. به عنوان مثال، آنچه در دنیای بازاریابی یک دهه پیش کار می کرد ممکن است آن چیزی نباشد که امروز برای شما مفید باشد، بنابراین باید بر روی تحقیق در مورد بازارهای فعلی و تاکتیک هایی که برای دستیابی به مخاطبان خود موثر هستند تمرکز کنید.
جهت دریافت مشاوره تخصصی و شرکت در این دوره فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید.
چنانچه ظرف مدت ۱۰ روز پس از خرید، دوره را به طور کامل مشاهده کردید، اما برای شما رضایت بخش نبود، بدون هیچ شرط دیگری ۱۰۰درصد مبلغ پرداختی شما را برگشت خواهیم زد. در این قسمت، بخش select از مدل SCD را یاد می گیرید که دارای سه قسمت بخش بندی بازار، هدف گذاری بازار و جایگاه سازی است. به داستانی که در ذهن مشتری ایجاد میشود و مسیری که مشتری طی میکند تا به خرید منجر شود، سفر مشتری میگویند. بخاطر همین ما دو فصل از دوره را رایگان برای شما قرار دادهایم تا دانلود کنید و ببینید؛ اگر برایتان مفید بود دوره را تهیه کنید.